"Efektīva uzņēmuma 3 pamatelementi. Bigbank pieredze" - Baibas tēma forumā.
Kvalitātes un nepārtrauktu uzlabojumu vadītāja Bigbank Latvijas filiālē ar vairāk nekā septiņu gadu darba pieredzi banku sektorā. Uzskata, ka efektivitātei un tiekšanās pēc izcila klientu servisa būtu jābūt katra veiksmīga uzņēmuma pamatā. Šo divu lielo uzņēmuma stūrakmeņu kombinācija ar dažādām Lean metodēm procesu pilnveidošanai, palīdz sasniegt augstus mērķus.
Baiba pārstāv ideju, ka tieši tiekšanās pēc nepārtrauktiem uzlabojumiem ir lielisks veids, kā iesaistīt darbiniekus. Tāpēc ir ieviesusi dažādus ideju vākšanas rīkus. Sertificēta Lean Green Belt, pieredzējusi iekšējo procesu trenere – apmācot darbiniekus ne tikai par Lean, bet arī uzlabojot darbinieku prasmes sniegt izcilu klientu servisu.
Ieviešot LEAN metodoloģiju bankas darbā, kopā ar komandu Baibai izdevies celt Bigbank efektivitātes līmeni. Lielākais komandas sasniegums – par 64% samazināts laiks aizdevumu izsniegšanas un izvērtēšanas procesā. Tagad Baiba ir gatava dalīties ar paveikto!
Brīvajā laikā Baibai patīk ceļot, spēlēt skvošu un izbaudīt interesantu un iedvesmojošu cilvēku sabiedrību.